טכנאי מחשבים בחיפה ובקריות
שירותי מיחשוב לעסקים

ב SCompuTech אנו מציעים מגוון רחב של שירותי טכנאי מחשבים בחיפה, קריות, חוף הכרמל ונשר כֵּלְהַלָן: התקנה, תצורה ושדרוג מחשבי PC ומחשבים ניידים. כמו גם ציוד נלווה אבחון ופתרון בעיות בכל סוג של בעיות הקשורות לחומרה או תוכנה ביצוע תחזוקה מונעת של ציוד המחשב האישי של הלקוח בנוסף התקנה ותצורה של מדפסת ברשת. הַתְקָנָת תיקוני תוכנה. פִּתְרוֹן תקלות מערכת או בָּאגִים.

הַתְקָנָת רשתות WIFI ורשתות אחרות וניהול רכיבים (שרתים, כתובות IP וכו'). כמו גם הבטחת קישוריות של מחשבים, מחשבים ניידים או טאבלטים, גם לרשת ה-LAN וגם לאינטרנט. גיבוי או שחזור נתונים שאבדו, נמחקו או נפגמו מהכונן הקשיח הפנימי במחיר סביר מאוד, זאת עם שיעור הצלחה גבוה באמצעות כלים מקצועיים ותוכנות מתקדמות.

החלפת מסך מחשבים ניידים. החלפת או שדרוג מערכת ההפעלה. בנוסף בניית מחשב אישי בהתאמה אישית לפי הדרישות המדויקות של הלקוח. ניהול אפשרויות אבטחה ותוכנות במחשבים וברשתות כל זאת כדי לשמור על פרטיות והגנה מפני התקפות. לרבות וירוסים, תוכנות זדוניות, תוכנות פרסום, תוכנות ריגול ושאר סוגי מזיקים, ללא סיכון לאובדן נתונים אישיים יקרים.תיקון מקיף ללוּחוֹת אם של מחשב נייד.

טכנאי מחשבים בחיפה התקנה ותמיכת מחשבים

במעבדת SCompuTech אנו מספקים שירות טכנאי מחשבים בחיפה והקריות מקצועי- למגזר העיסקי . למרות שזה אפשרי, התקנת מחשב יכולה להיות מורכבת ומבלבלת זאת בשעה שאני כמנהל מחשבים מוסמך אוכל לבצע זאת עבורכם. כך גם נוכל לבצע עבורך פעולות כגון, התקנת מחשב , הרכבת מחשב , פירמוט מחשב, התקנת תוכנות לעסקים ומפעלים. ובדומה לכך גם חיבור מלא של המחשב לדומיין ביצוע בקרת איכות וההתקנות במעבדה ובאתר. בנוסף ההתמחות בכל מערכות ההפעלה.

תיקון מחשבים בחיפה והקריות:

בעיות איתחול (Boot) - החלפת סוללה למחשב נייד - החלפת מסך למחשב נייד- החלפת שקע טעינה שבור - מחשב ננעל - שגיאות של ווינדוס - החלפת דיסק קשיח - החלפת SSD (כוננן מצב מוצק) - שגיאות של באיוס או של זיכרון - שגיאות של רשת אלחוטית או תקלת WIFI - החלפת מקלדת למחשב נייד - הסרת וירוסים, מאלוור, רוגלות - החלפת ספק כוח - ניקוי מחשב נייח והסרת אבק - מאוור מרעיש או מחשב מרעיש - התקנה ושדרוג תוכנות - שגיאות זכרון RAM - שגיאות של באיוס - גרפיקה אינה מוצגת - תקלות כרטיס גרפי
המשך קריאה ...

תקשורת מחשבים

בעל עסק , אנו מספקים פתרונות תמיכת IT למגזר העסקי . מכאן שפתרונות שלנו כוללים אך לא מוגבלים להקמת רשתות, ניהול רשתות, ותחזוקה של רשתות: בבית במשרד ובעסק. לרבות סוגי רשתות אלחוטי או קווי- ניהול נתבים ורכזות.
תחילה בסביבת רשת אין הכרח להצמיד לכל מחשב בנפרד מדפסת, סורק או התקן גיבוי משלו. שנית בכל העולם רשתות מתפקדות בשימושים שונים הן בבתי עסק, בבתים פרטיים, בבתי ספר והן במשרדי ממשלה. רבות מרשתות אלו מחוברות ביניהן באמצעות המשך קריאה ...

מעבדת מחשבים

מעבדת מחשבים ניידים ונייחים בקריות ובחיפה.
במהלך ההתפתחות הטכנולוגית, הפך המחשב למכונה מורכבת המסוגלת לבצע פעולות רבות ובמקביל. כתוצה מהמורכבות ברמות השונות, מאיתנו כמומחים, נדרשים ידע רב ומיומנויות רבות בכדי לבודד תקלות ולפתור אותן ביעילות. משמע שאנו פותרים ביעילות כל תקלה רבות לרבות, הסרת וירוסים, החלפת כוננים קשיחים, שדרוג זיכרון, מעבד, אחסון, כרטיסי מסך, קביעת הגדרות, שדרוג כללי של מחשב, לוח אם, פתרון בעיות .
המשך קריאה ...

מחשב נייד לא נדלק

כשהמחשב הנייד שלך לא נדלק, זה סיוט. את\ה יכול\ה לאבד עבודה, תמונות, מסמכים ועוד הרבה יותר. למרות שזה עשוי להיות מפחיד, לעתים קרובות יש פתרונות פשוטים, שתוכל\י לבצע כדי להחזיר את המחשב הנייד שלך למצב תקין. סיבה למחשב נייד לא נדלק: יש הרבה סיבות אפשריות לכך שמחשב נייד לא נדלק. אלה עשויים לכלול בעיה במתאם החשמל, מסך המחשב הנייד, הסוללה, המשך קריאה ...

תמיכה מרחוק

בימינו, הרבה אנשים עסוקים במהלך שגרת יומם. באם יש לך קושי בלשנע את המחשב למעבדה עקב קוצר הזמן, ובתנאי שהמחשב מחובר עדיין לאינטרנט. אנו יכולים לפתור תקלות רבות באמצעות תמיכה מרחוק. בהתאם לכך, ניתן גם להוזיל את העלויות. ויתרה מכך, אף לשפר את מיומנויות המשתמשים במחשב. אך לעומת זאת, לדאבוני, לא כל התקלות ניתנות לפתרון מרחוק.

ניקוי וירוסים מהו וירוס מחשב

כאן אסביר מהו וירוס מחשבים, תחילה בדומה לנגיף שפעת, נועד הוירוס להתפשט ממארח למארח ויש לו יכולת לשכפל את עצמו. בהתאמה כפי שוירוסי שפעת אינם יכולים להתרבות ללא תא מארח, כך גם וירוסים של מחשב אינם יכולים להתרבות ולהתפשט ללא תוכנות כמו קובץ או מסמך, המכילים קוד או תוכנה זדוניים. אלו נכתבו מבעוד מועד כדי לשנות את אופן פעולתו של מחשב. המשך קריאה ...

ניהול רשתות תקשורת

פתרונות תמיכת ה IT:
כצפוי דרישות הטכנולוגיה משתנות מעסק אחד למשנהו. לכן אתה צריך לוודא שיש לך את הכלים הנכונים. בשעה שבמקומות רבים כיום, נדרשות הגדרות מיוחדות, כגון: ניהול הרשאות, קביעת מדיניות שונה למשתמשים וקבוצות ורמות אבטחה משתנות למשתמשים וקבוצות. באפשרותי, כמומחה ומנהל רשתות, ועל ידי ניהול שרתים בעלי תפקידים מגוונים, לנהל את המידע באירגון בצורה מושלמת.

מותגי מחשבים טכנאי מחשבים בחיפה והקריות

כאיש מחשבים בחיפה ובקריות​ אוכל להביא הצלחה צמיחה רווח לעסק שלך

התקנת SSD 250GB 500GB 1000GB למהירות מסחררת

התקנת ווינדוס פירמוט 10 11 למחשב שלך

החלפת מסך למחשב ASUS LENOVO DELL HP נייד

החלפת מקלדת למחשב ASUS LENOVO DELL HP נייד

הסרה של וירוסים רוגלות תולעים מהמחשב

שידרוגים למחשב נייד נייח AllInOne

רשתות אלחוטיות WIFI קוויות אינטרנט בעסק ובמשרד

סיוע מרחוק תיקונים התקנות הדרכה בעסק ובמשרד

נגן וידאו

המלצות לטכנאי מחשבים בחיפה והקריות

[reviews_rating summary="yes" icon="no" excerpt=160 more="read more"]

איש מחשבים בחיפה-טכנאי מחשבים בקריות
הסמכות טכנולוגיות רלוונטיות

שרון מאירי מנהל Administrator
ניהול והנדסת רשתות הסמכות מיקרוסופט
הסמכות ווינדוס 10

מחפשים שירותי מחשוב מתקדמים לעסק אך לא מתפשרים על מקצועיות ואמינות?